Appromoters

In januari 2013 gestart, maar inmiddels alweer jaren lang actief in het ondernemers vak. Appromoters is opgericht door 2 jonge ondernemers, Raoul Milhado & Florian Rost van Tonningen. Samen zijn ze het avontuur van de mobiele app wereld in gestapt om verschil te gaan maken op het gebied van promotie en marketing: Appromoters.

Zoals vaak bij ondernemers het geval is, liepen ook deze 2 jonge ondernemers ook min of meer per toeval tegen een gat in de markt aan. Twee jaar geleden ontwikkelden zij hun eigen hun eigen mobiele game met een team ontwikkelaars uit de Filipijnen. Toen deze gerealiseerd was, werd het tijd om de app in de markt te zetten.

Appromoters richt zich op creatieve marketingoplossingen voor mobiele apps & games.

Al snel kwamen de heren er achter dat de standaard marketingoplossingen die voor websites en bedrijven van toepassing zijn, voor een app toch wat achterhaald zijn. Mede vanuit frustratie is er toen een nieuw bedrijf geboren om dit probleem te gaan tackelen: Appromoters.

Appromoters richt zich op creatieve marketingoplossingen voor mobiele apps & games. Daarnaast bieden zij ook doelgerichte oplossing voor bedrijven met een app. Het doel van de aanpak is om downloads te realiseren, gebruikers aan de app te binden om vervolgens de app winstgevend te maken dan wel het realiseren van toegevoegde waarde voor bedrijven die de app gebruiken om klanten een stukje extra service te bieden.

Uitbreiding

Door de administratie uit handen te geven aan Online Flex BV kunnen ze zich volledig richten op de uitbreiding van het bedrijf.
Naast de marketingoplossingen voor derden, is Appromoters actief met een aantal innovatieve projecten. In het portfolio hebben zij de single-player game Squirly en zijn ze trotse beheerder van het gaming blog Gamemarketeers.com. Het fiscaal advies dat Online Flex BV bood bij de internationale expansie kwam ook zeker van pas.

Het nieuwste project waar zij de wereld mee willen gaan veroveren is het ’24’ platform. Een ‘game van de dag’ platform waar gebaseerd op voorkeur van de gebruiker en kwaliteit van de games, elke dag een nieuwe game wordt getoond die het beste bij de gebruiker past. Dit wordt in samenwerking gedaan met een aantal grotere spelers in de mobiele industrie.
Motto van Appromoters is dan ook, niks is onmogelijk; alles is mogelijk! De visie van Appromoters is dan ook heel straight forward: de (mobiele) wereld veroveren!

 


Appromoters koos Online Flex BV voor:

Earth Water is inmiddels een begrip voor veel mensen.
EARTH Concepts heeft, mede met de hulp van partners, reeds een bedrag van ruim € 1.000.000 kunnen doneren, waarmee verschillende waterprojecten zijn gefinancierd. Drink daarom Earth Water, dan doe je gelijk wat goeds.